Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-11, 09:38   #7
maynard
Medlem

maynard sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 42
maynard har en fantastisk aura rundt segmaynard har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trenger tips til utdrikkningslag..

Heisann

Var med i utdrikningslag i høst, der hun som skulle gifte seg ikke var gravid, men ammet, så det måtte taes hensyn til.

Så det vi gjorde var å først å komme hjem til henne der vi laget frokost og hadde det koselig Før vi tok henne med på spa der vi alle koste oss, og som en ekstra overalskelse hadde vi bestillt massasje til henne.
Etterpå fikset vi oss med finklær og dro på fotoshoot der hun ble sminket av en makeupartist. Hun ble tatt bilder av alene, med forlover og med alle jentene, før forloveden hennes og barnet kom og det ble tatt familieportrett
Da forloveden kom så dro alle jentene hjem til forloveren og fikset til fest før de ankom etter de siste bildene ble tatt.
Der hadde jeg laget masse tapas (som er veldig greit å lage siden man kan kombinere høykaro, lavkarbo, vegetar og allergimåltid i ett )
Vi avsluttet med singstar og masse gode drinker da :P
Forloveden hadde laget en fin bok som alle jentene skrev i, og vi hadde filmet hele dagen så det ble vist på festen. I tillegg så hadde vi filmet forloveden hennes mens vi intervjuet han med masse spørsmål om hvor godt vi kjente henne

Alt i alt en meget artig og vellykket dag! Vi hadde jo alkohol hele dagen, men bortsett fra på kvelden så var alt sprudlevann med lavalkoholprosent som da ble konsumert i bittesmåe plastchampangeglass, og ergo var så lite at en ammende fortsatt kunne drikke det og amme noen timer senere. Men selvsagt ikke noe for ei som er gravid da

Vil bare tipse deg om at det er en del arbeid, spessielt de siste par ukene. Så alier deg med noen av jentene til hjelp. Jeg hjalp mye til

maynard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-jevnt blodsukker Svar med sitat