|
Sv: Hvor mye er vanlig å gå ned?
Opprinnelig lagt inn av Mysticgirl, her.
Frokost, salat, skinke og ost og en klatt sæterrømme.
Formiddag, to egg og ca 5 -6 baconskiver
middag, to koteletter, eller kjøttdeig ost og sæterrømme og har prøvd nu med broccoli også.
Kveldsmat, to egg og bacon eller eventuellt baconsvor eller krem uten sukker.
Det er ca sånn jeg spiser hver dag og jeg har økt 3 kg siden ejg begynte Har gått på dette i 1,5 uke nå.
Jeg er enig med dem som mener at du bør prøve litt til og ha is i magen. Det er fysisk umulig å legge på seg 3 kg fett på litt over en uke, og du kommer IKKE til å fortsette å legge på deg i samme tempo, det kan jeg garantere. Den menyen du presenterer kan ikke ha mer enn 17-1800 kalorier (uten at jeg har regnet på det) det ser i hvert fall ikke altfor mye ut. Hvis du seriøst vil prøve ketolyse, gi det minimum 2 måneder. Følg rådene om å spise mer grønsaker og drikk nok vann, så vil du gå ned. For meg tok det over en måned å få fettforbrenningen i gang. Det med at en rask "raser ned" gjelder kun dem som ikke har holdt på med slanking lenge, og mye er vann til å begynne med. Og du har nok "lagt på deg" vann disse dagene. Kanskje litt mye salt bacon og baconsvor? Når du har holdt på en stund, vil du oppdage at du etter hvert får mindre og mindre lyst på smågodter i helgene, det skjedde i hvert fall med meg :-)
Jeg synes i hvert fall ikke du skal gi opp, lavkarbo er et veldig bra kosthold for dem som skal slanke seg lenge og mye, du blir ikke så lei som i lavkalori/høykarbo-kurer, og det er masse deilig mat du kan spise.
Lykke til!
|