Opprinnelig lagt inn av knh, her. Jeg trener også på sit veldig fornøyd! og så utrolig billig Trur man blir medlem av NTNUI når man kjøper treningskort så er det i tillegg ekstra avgifter for noen av de ulike idrettene. Jeg trur jeg betalte 650kr eller noe ekstra for å spille volleyball Så kan godt hende man kan melde seg inn for å trene på treningssenteret for 1500kr uten å være student. Hvis de ikke mener at man da må være tilknyttet en av idrettene i tillegg Det var litt uklart.. hehe Men en jeg kjenner hadde med seg en kompis som var på besøk for å trene der. Og har sett hopp- og kombinertgutta på dragvoll flere ganger... men de får kanskje særbehandling hehehe...
Opprinnelig lagt inn av knh, her.
Jeg trener også på sit veldig fornøyd! og så utrolig billig Trur man blir medlem av NTNUI når man kjøper treningskort så er det i tillegg ekstra avgifter for noen av de ulike idrettene. Jeg trur jeg betalte 650kr eller noe ekstra for å spille volleyball Så kan godt hende man kan melde seg inn for å trene på treningssenteret for 1500kr uten å være student. Hvis de ikke mener at man da må være tilknyttet en av idrettene i tillegg Det var litt uklart.. hehe Men en jeg kjenner hadde med seg en kompis som var på besøk for å trene der. Og har sett hopp- og kombinertgutta på dragvoll flere ganger... men de får kanskje særbehandling hehehe...
Kult !! Hvor holder du til ? Gløshaugen eller Dragvoll?