Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-11, 10:15   #15
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Er det rart det finnes mange overvektige barn?

Opprinnelig lagt inn av Coockie, her.

Jøss, det overrasker meg litt hvor positive folk her er til denne ernæringen.

Er ikke nødvendigvis positiv, men vil ikke trekke noen konklusjoner om folks vaner basert på en dag i svømmehallen og velger å fokusere på at de i hvert fall tok med ungene dit!


Opprinnelig lagt inn av Coockie, her.

Da jeg var liten badet vi mye med mormor. Høydepunktet her var alle de «små matene» hun hadde med som vi kunne spise etter bading. Deriblandt var babybel ost, stekt bacon og cherrytomater mine favoritter. Dette var den beste snacksen jeg viste på jord. Det siste i mine tanker var «Jeg savner godteri».

Jeg ville i det minste aldri foret barnet mitt med det jeg viste var gift for kroppen uten mål og mening. Greit, godterier og slikt kan man kose seg med til tider, men burde ikke være noe man trykker i seg kun for å bli mett.

Har du barn selv og dersom du helt fra du var liten hadde slike sunne favoritter, hva gjør du her med et mål om å gå ned ganske mange kilo?

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat