Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-11, 13:01   #8
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Inntak av rødt kjøtt og kreftfare..

Opprinnelig lagt inn av nilmor, her.

Dette bør være et tema som bør drøftes basert på vitenskaplig fakta og ikke bare basert på "knowhow" utalelser i forumet.

Så i steden for å henvise til innholdsløse tråder, kunne du kanskje heller bruke energien på å knytte opp mot relevant vitenskaplig literatur

Kanskje du burde redigere hovedposten din til å reflektere at det er vitenskapelig litteratur du er ute etter? For når du skriver:

Opprinnelig lagt inn av nilmor, her.

Hva tenker vi kjøttetende lavkarbojunkies om dette??

...Så er det jo faktisk ikke helt åpenbart at du er ute etter en spesifikk type svar. Og jeg synes det er litt leit at en superhjelpsom forumbruker som støtt tar seg tid til å samle linker, som arnakristin, blir nærmest glefset etter for å ikke innfri krav som ikke ble nevnt i utgangspunktet...

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat