Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-05, 09:41   #7
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Om man fortsatt er i ketose etter å ha spist Fedon-brød har ikke noe fasitsvar. Noen tåler større antall karber enn andre og kan være i ketose opp til 40-60 karber til dagen. Andre svipper ut i ketose om de spiser over 20. Hver enkelt må prøve seg frem til hva som passer kroppen man har fått utdelt.

Min kropp er i ketose til rundt 35-40 karber, men jeg kan IKKE spise mer enn 1-2 tynne skiver Fedon brød og være i ketose, selv om jeg ligger under 35-40. Spiser jeg det hver dag går jeg garantert ut av ketose. Spiser det som regel bare hver lørdag, - brunch hos svigers.

Med det regner jeg med at det ikke bare er antall karber som spiller inn, men kroppskjemi - hva kroppen din tåler - og hva brødet inneholder - f.eks. mel..... Har ikke funnet noen annen forklaring.