Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-11, 16:32   #1
Simpfan
Medlem

Simpfan sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Eidskog i Hedmark
Simpfan er på en erverdig vei

Hjelp til drikke og mat

Jeg har nå lagd egen iste. Men var ikke god. Brukte londons fruit & herb peach paradise som er god med mye søtning i når den er varm. Pørvde den kald, da var den ikke søt nok. (Liker egentlig dårlig te) Tilsatte mer av både sukrinmelis og sukrin, men den ble enda værre. Hvordan kan man få denne teen god? Klarer ikke drikke kun vann, smaker ikke noe. Liker ikke noen slags former for kullsyrevann heller. Men drikker brus som er sukkerfri. Kan jeg drikke funlight saft? Blir dyrt å drikke brus hele uka.

Så til maten. Blir mye kylling her, men begynner å bli lei. Er ikek noen god fiskespiser. blir dårlig av det. Så det eneste jeg kan spsie av fisk er fiskepinner, fiskeboller, fiskekaker, fiskegrateng og panert fisk. Finnes det noen måte å lage lavkarbo panering? Hva meg egen fiskegrateng? Så det lå ute her, men jeg tåler ikke løk, så er det noe annet enn det man kan bruke?
Tåler heller ikek noen form for skalldyr så alt innen skalldyr er utelukket, men skal ta en ny allergitest på matvarer for å se om jeg tåler noe mer nå enn jeg gjorde.

Simpfan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkalori Svar med sitat