Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-11, 17:06   #20
Maylinn26
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 40
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vil en dag med mindre fett ha noe å si for vektnedgangen?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Tja, må man det? Ved å bruke fløte og eggeplommer i svinekjøttdeig (skaldemans kjøttkaker) har kjøttkakene i seg selv korrekt forhold mellom karbo, protein og fett, ved å lage bearnaisesaus ved siden av biffen får man også i seg nok fett. Et par spiseskjeer smeltet smør over grønnsakene gjør underverker på fettprosenten, og litt fløte i stekesjyen gir fin saus. En majonesdressing med urter er kjempefint til salat om man er lei olje og eddik osv.
Jeg står fremdeles for å SPISE nok fett enn å måtte drikke oljer rent ved siden av - spesielt når det finnes så mange måter å inkludere fett i maten - selv om det er noen som MÅ gjøre det slik - OG som har suksess med denne måten å gjøre det på.

min til Trj burde inneholdt flere alternativer slik at man ikke føler man må tvinge i seg fettranden på koteletten

Fy søren nå fikk jeg lyst på kjøttkaker!!! Du altså Her fikk jeg MASSE fin info Tusen takk!

Jeg ser at tilbakemeldingen
P.s- I morgen blir det skaldmans kjøttkaker til middag! JUM!!!!!

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat