Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-11, 20:01   #5
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: Kalorier pr dag

Opprinnelig lagt inn av hope10, her.

Har jeg aldri gjort før, tusen takk for utfyllende svar

Jeg fikk:

Maintenance:
2162 Calories/day
Fat Loss:
1730 Calories/day
Extreme Fat Loss:
1461 Calories/day

Så da er jeg jo under ekstremt vekttap også Da må jeg spise enda mer idag hva i all verden skal jeg da spise, må tenke litt

Får ikke håpe jeg må helt opp i 1730 kcal, for det klarer jeg ikke idag, men kanskje det er mer en annen dag

Jeg kan ofte ha samme problem som deg, for noen ganger har jeg óg regnet på kalorier, og har ligget så lavt som 1000-1300 utpå kvelden (etter at middagen har blitt inntatt). Jeg pleier ofte å lage meg et glass eggemelk om jeg "må" få opp kaloriinntaket, spesielt om jeg har spist nok karber/proteiner den dagen.

Ellers visper jeg også en 50-100 gram kremfløte og koser meg med på kvelden, men egentlig så kommer det an på hva du selv vil. Du MÅ ikke spise mer i dag, men om du ligger så lavt på kalorier hver dag så står du i risiko for at kroppen går i sparebluss, og det er IKKE sunt for kroppen, i og med at en trenger nok næring for å fungere skikkelig. Veldig greit å ha i bakhodet!

__________________

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥ Svar med sitat