Opprinnelig lagt inn av hope10, her. Gleder meg faktisk til sommerene dette året, skal smøre meg inn med selvbruningskrem å gå i BIKINI på stranden med ungene mine, og mannen min
Opprinnelig lagt inn av hope10, her.
Gleder meg faktisk til sommerene dette året, skal smøre meg inn med selvbruningskrem å gå i BIKINI på stranden med ungene mine, og mannen min
dette klarer vi. men vi må holde ut. og hvis noen av oss begynne å sutre da må vi prøve å støtte hverandre. det er så lett å begynne å tenke på liten pause. det gjorde jeg i fjor. og den pause ble til 10 måneder og +15 kg. tragisk det.... vi skal til asia neste vinter og målet mitt er 59kg. om jeg kommer meg dit det vet jeg ikke men skal prøve. kroppen min bestemmer selv hvor den vil stoppe...det er ca 0,5kg per måned da er det ikke umulig. Hope, prøv med en del suppe i begynnelse for at tarmen ikke stapper seg full. men da må inn i suppa en del fett og . og en vanlig måltid i begynnelse. etter par dager trapp ned på suppa og spis vanlig etter ca 1 uke. du spiste ikke på lenge og det kan bli vondt bare en tips