Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-11, 20:35   #1216
Mille89
Medlem

Mille89 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

Nå ar nettopp jeg og kjæresten bestilt hotell til barcelonaturen, 4stjerners, rett ved stranden!! Nå gleder jeg meg til å reise

og igår var jeg og min mor på kostholdsdebatt. Det var med Trude Hetland (tror hun syntes det vr kjekt å se mor og datter der, så flotte vi er nå!!!), Sofie Hexeberg (streng dame) og en Linda (?) fra Grete Roede. Var en ganske bra og nyansert debatt, men kunne ønske det hadde blitt snakket mer om det helt grunnleggende. HVORFOR skal man redusere karboinntaket. Men det var kjekt og jeg møtte også vimsen85 der, det var hyggelig. Etter debatten sto vi og snakket sammen, og grete roededamen kom bort og spurte hva vi syntes. He he he hun kunne vel vært heldigere ift hvem hun hadde spurt Trude var veldig flink, jeg føler hun var flinkest og mest reflektert. Og det at hun har fokus på det individuelle med hver kropp.

Nå er det ca en uke til jeg skal til trude igjen, og jeg satser på at jeg da skal over på fase tre, men uten produkter. merker jeg blir litt dårlig bare av å tenke på de nå. Så får det heller gå litt saktere, men orker ikke få dårlig samvittighet lenger for å spise MAT.

Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat