Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-11, 20:44   #786
hope10
Seniormedlem

hope10 sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
hope10 er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av nisse, her.

dette klarer vi. men vi må holde ut. og hvis noen av oss begynne å sutre da må vi prøve å støtte hverandre. det er så lett å begynne å tenke på liten pause. det gjorde jeg i fjor. og den pause ble til 10 måneder og +15 kg. tragisk det.... vi skal til asia neste vinter og målet mitt er 59kg. om jeg kommer meg dit det vet jeg ikke men skal prøve. kroppen min bestemmer selv hvor den vil stoppe...det er ca 0,5kg per måned da er det ikke umulig.
Hope, prøv med en del suppe i begynnelse for at tarmen ikke stapper seg full. men da må inn i suppa en del fett og . og en vanlig måltid i begynnelse. etter par dager trapp ned på suppa og spis vanlig etter ca 1 uke. du spiste ikke på lenge og det kan bli vondt bare en tips

Det var da et overkommelig mål,mitt er frem til bryllupet, å det blir 1,4 i uken ikke så veldig realistisk kan du vel si, men jeg skal bare gjøre så godt jeg kan hele tiden, så er jeg super fornøyd, bare det går nedover, å får jeg sett 7 tallet blir jeg overlykkelig

Skulle hatt det tipset igår, inatt, å i hele dag, da var jeg ELENDIG, men nå går det faktisk kjempe mye bedre Så nå tror jeg det verste er over
men tusen takk i tilfelle jeg får nok en våkenatt
Ja det er viktig å ha støtte fremover, kommer mange dager der vi sannsynligvis har lyst å sprekke, ta en pause, osv,men vi SKAL greie det, skal bli spennende å se til sommeren, hor mange "mennesker" vi har mistet (antall kg, som tilsvarer et lite menneske) jeg håper at det er mange kg som er forsvunnet

hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat