Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-11, 22:26   #40
Maylinn26
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 40
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vil en dag med mindre fett ha noe å si for vektnedgangen?

Opprinnelig lagt inn av Trj, her.

Ser dette og har lest det før. Min erfaring fra over fem år tilbake var følgende: Jeg mistet matlysten totalt, spiste minimalt. Ble slapp, sur og vemmelig mot folk omkring meg. Jeg kan ikke tillate meg det og jeg vil ikke ha det sånn igjen. Denne gangen (startet i januar) bestemte jeg meg for å spise regelmessig. I helgene slurver jeg litt og det straffer seg med en gang, blir litt ør og slapp. Frokosten i dag var ei skje seterrømmem som jeg ikke hadde lyst på. Jeg hadde med reker, en halv avokado med rømme og majones og en klatt kyllinggryte fra i går som var dagens lunsj. Jeg trente kondis og styrke i 80 minutter etter jobben. Og var overhodet ikke sulten i kveld Men all fornuft tilsier at jeg måtte spise, selv om det ikke ble så veldig mye, så var det både fett, proteiner og grønnsaker. Så jeg vet ikke... I mitt vanlige kosthold spiste jeg heller ikke frokost, men fikk veldig lyst på vafler fra kantina i ti-tida... Det skal ikke være enkelt..

Men da virker det ikke som om du har særlig høyt fettinntak? Eller?

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat