Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-11, 08:36   #4
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Dårlig samsvar?

Nå er det en stund siden jeg leste Fedon-boka (Fedons Metode er det vel jeg har, og den er pr nå utlånt til ei venninne). Men frukt inngår i alle fall i c-måltider, så kanskje menyforslagene du ser på ikke inkluderer dette?
Slegg har et godt poeng. Frukt kan både bli liggende og "gjære" i magen, samt at fruktsukkeret kan ha uheldig påvirkning på blodsukkeret om det spises alene, så litt fett er heller ikke å forakte, f.eks en neve nøtter, eller spis frukten rett før et hovedmåltid.
Prøv om du kan å unngå langreist frukt, frukt som er frosset og hurtigdyrket. Den er som regel temmelig deprivert for næringsstoffer.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat