Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-11, 13:50   #33
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Er det rart det fins mange overvektige barn?

Opprinnelig lagt inn av Coockie, her.

En ting er at ikke alle foreldre er klar over ulempen med høyt blodsukker, men de fleste foreldre er da klar over at chips, kanelboller og søt saft/brus ikke er særlig sunt?! For å dra det over på kaloriskalaen, så kan det jo nevnes at hvert barn fikk i seg 680 kcal.

Du aner jo ingenting om hva disse ungene spiser til daglig, for alt du vet kan de spise over gjennomsnittet sunt ellers, men hadde fått med seg litt ekstra søtmat til turen i svømmehallen siden det er vinterferie.

Opprinnelig lagt inn av KarMa40, her.

Jeg tenker skilt forelder har fryktelig mye dårlig samvittighet og kjøper hva som helst så lenge det er populært.
Kanskje vi kan skylde overvektsepidemien på skilsmissestatistikken?

Min pode er radmager, er det fordi han er skilsmissebarn også? Tror du ikke han får mat kanskje? Ærlig talt, dette var dagens absolutt mest idiotiske påstand.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat