Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-11, 19:18   #41
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 57
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Er det rart det finnes mange overvektige barn?

Opprinnelig lagt inn av KarMa40, her.

Så sure dere ble? For en liten skilt-folk-har-dårlig-samvittighet spøk med smiley på?

Er det for sent å kaste inn at jeg er skilsmissebarn selv? To ganger!!

Noen høyere?

Og la meg utdype til mitt forsvar at søsteren min var fryktelig mye verre enn meg på å tuske til seg penger og godis og klær, før eller siden må man sette en strek for den regninga, ca rundt 20 års alder er vel sømmelig, men jeg ligger titusenvis etter!!!!

Og nå kan jeg aldri ta det igjen heller, bare lage søtere og mer veloppdragne barn... Og som spiser sunnere av seg selv...

Hah! Endelig skal jeg vinne !!!! Moahahahahahaha!!!

....

Visste noen forresten at det bare er lov med åtte 'images' pr melding? nå måtte jeg slette

Jaja, du skriver det som en spøk, en svært svært dårlig spøk. Og å slenge en smiley bakpå hjelper desverre ikke. Spøken blir ikke bedre av den grunn!
Jeg er skilt mor, bodde med mine to barn som bodde hos sin far annenhver helg. Hadde ikke dårlig samvittighet jeg, og ikke slengte jeg med potetgull og sjokomelk på svømmingen heller! Men min datter ble likevel overvektig pga PCOS hun har arvet etter meg. Det hadde ingenting å gjøre med at foreldrene var skilt!

Trist å lese din historie, men den er nok ikke nok for å generalisere 40% (eller hvor høy skilsmissestatistikken er), selv ikke med en smiley bak...

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat