Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-11, 20:55   #44
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 57
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Er det rart det finnes mange overvektige barn?

Opprinnelig lagt inn av Bonitta, her.

Synes kanskje folk skal slutte å bry seg/henge seg opp i hva andres unger stapper i munnen jeg.
Hva man ser etter EN svømming er ikke ensbetydende med at disse ungene har dårlige vaner.
Hva om de skulle rett i bilen og kjøre et par timer etterpå?

Jeg stapper gjerne i mine barn en bolle eller lignende jeg, for å mette magen for en kort stund. Synes ikke man skal bli hysterisk selv om man selv lever lavkarbo/ketogent eller what ever.

Nei synes absolutt man skal bry seg om man vet at barn får et helt på tryne kosthold, absolutt! Men kanskje ikke slik som her, en observasjon så vet du at disse barna er dømt til fedme og helseproblemer.
Ei jente i nabolaget suttet på tåteflaske med saft og knasket søte kjeks hele dagen, jeg snakket med moren om det jeg (på samme alder som min eldste datter da hun var 3 år). Det samme med tidligere nabo som KUN levde på grandiosa. Hun og tre-åringen med ryggmargsbrokk.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat