Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-11, 21:04   #310
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: For de som vurderer gastric bypass, kriterier og info

Tenkte bare jeg skulle legge inn et innlegg fra et annet forum. Kanskje noen kan ha nytte av det:

Jeg har fått tak i verdens flotteste bok for meg akkurat nå som nyoperert, den er svensk og heter:

Etfter Gatric Bypass-operationen- Vägledning och recept för den första tiden, skrevet av leg.dietist Marie Odin
For det første så er boken lettlest, den beskriver hva kroppen vår trenger etter operasjonen, hvor mye trenger vi, hva trenger vi ,og er full av masse flotte bilder og maaaange herlige oppskrifter for flytende-, moset- og vanlig mat-perioden. Alle oppskrifter med kcalori og protein-innhold.
En fantastisk flott kokebok og oppslagsverk i denne famlende nye tiden, hvor man er litt usikker på alt....

Jeg bestilte boken på capris.no - boken koster kr 246,- og vi får fri frakt . Denne kommer jeg til å bruke mye !

ANBEFALES !

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat