Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-11, 07:52   #2
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bodyscan? Måle kroppssammensetning i %

Det er ikke uvanlig at litt større treningssentere har kroppsanalyse. I følge denne har Elixia på Lada, og det koster 450 kr. Dette er i alle fall samme apparat som jeg målte meg på for et par år siden på et senter her i Oslo, og jeg fikk full gjennomgang av en som jobbet på senteret, og jeg syntes resultatet var lett å lese. Ikke kjempebillig, men jeg syntes det var verdt det for å få et realistisk bilde av både overvekt og problemområder mht muskler, og det er jo ikke så ofte man tar en sånn test heller.
Ellers er det vel bare å ringe rundt til andre treningssentere og spørre, eller du kan spørre i denne tråden!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat