Sv: Desember/januarstarter-tråden!
jeg har brutt ned målet mitt litt, så det ser mer overkommelig ut,jeg har 17,8 kg igjen, å vil være kommet langt (regner ikke med å være ferdig! men har satt dette som måldatoen allikevel) til bryllupet første uken i juni, så derfor tar jeg 17,8 kg og deler ned på ukene frem til dess,
å da blir det:
1,48 altså 1,5 kg i uken det er jo selfølgelig altfor mye, jeg regner ikke med at det går, men jeg vil ha det som et slags mål likevel, for om jeg klarer litt hver uke, så er jeg enda nærmere målet, så kan jeg se på det om en stund, å da blir det enda mindre i uken 
Så nå starter mitt nye liv, skal klare dette kanskje vi skulle delt tips som virker for oss, å hjelpe hverandre med det?
Noen som vil dele tips i denne tråden hva som virker for oss som er i denne gruppen?
Jeg har jo nettopp begynt igjen, så har ikke så mye å dele enda, da jeg ikke fikk det så godt til sist gang, dessverre, men skal dele om jeg ser at det som jeg nå skal teste ut denne uken virker 
ha en fin fin lørdag videre alle sammen, nå skal jeg ut å trille en lang tur med minstejenta, å så går vi på besøk i samme slengen, å så triller vi hjem igjen, så skal jeg på kveldsvakt på jobb 
Kommer innom en tur igjen senere 

|