Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-11, 12:01   #16
kamp
Seniormedlem

kamp sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: Gluten/kaseinfri diett + lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Er det noe som dette?

Jeg fikk forresten svar på prøver nå. Jeg tok laktosebelastning i fjor, og fikk ikke utslag, så da regnet bare legen med at det var kaseinintolersanse. Men i følge disse prøvene var det ikke utslag på kumelk. Jeg ble faktisk litt usikker på hva det faktisk var testet for, ettersom jeg tok så innmari mange tester i denne omgangen, men det er i tilfelle veldig merkelig. Hva er det i tilfelle da jeg reagerer på?
Men, det har jeg også hørt fra diverse leger, man kan være allergisk/intolerant mot matvarer uten at dette gir utslag på prøver …

Nei, enzymene er vanskelig å få tak i her i norge. Www.medhelse.no har innimellom trienza inne, selcv har jeg best erfaring med kirkman labs sine som heter enzyn complete dpp-iv, kjøpt i usa eller på nutricenter.co.uk

Hvem tok du prøvene hos?