Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-11, 15:21   #22
Nicpins
Seniormedlem

Nicpins sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 55
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Gluten/kaseinfri diett + lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Lisa-pyon, her.

...er litt nysjerrig på hvordan det påvirker en person med adhd, en persons personlige erfaring med det.

Jeg vet ikke så mye om gluten og kaseiner, men jeg vet at kjæresten min (voksen mann, 42 år) er "kurert" for ADHD på lavkarbo. Vi spiser bare ren mat som er laget fra grunnen av, kjøtt, fisk, grønnsaker, egg og fett, sånn omtrent Ketolyse'ish kosthold.

Han er ikke medlem her inne, (MANN er mest opptatt av biler, verktøy og gravemaskiner...) men han sier han har fått et nytt liv på lavkarbo; har fått ro i kroppen, klarer å konsentrere seg, har begynt å lese BØKER og kose seg med det, slappe av i sofaen hele kvelden, blir trøtt om kveldene, sover godt...

Jeg tror lavkarbo er veldig bra for folk med ADHD Ihvertfall for han, da.

Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat