Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-11, 18:01   #5
Maylinn26
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 40
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Del din ketolysehistorie med meg

Opprinnelig lagt inn av mama67, her.

For ca 5 år siden veide jeg rekordhøye 104 kilo. Meldte meg på Grete Roede, fulgte opplegget til punkt og prikke, og avsluttet kurset med 2 kilo opp!! Var i ferd med å infinne meg med å bare være tjukkebollefeita, og gi helt opp...
Kom over en artikkel i et ukeblad om ketolyse, og tenkte som så, at dette skal jeg prøve. Lykkes ikke dette, gir jeg opp.

Kjøpte boka, leste til øyet ble stort og vått, handlet inn alt jeg trengte og gikk i gang. Var kjempemotivert og disiplinert!

Startet i februar, og opplevde at kiloene bare rant av meg. For en fantastisk følelse Innen april var over oss, hadde jeg gått ned 12 kilo, og følte meg bedre enn på flere år.
Hadde en litt slakk sommer, hvor jeg vel var mer Fedon-inspirert enn ketolyse, men gikk da ned noen små kilo. Startet opp igjen skikkelig i august, og innen november var over, hadde jeg gått ned 18 kilo til! Totalt litt over 30 kilo ned, og da veide jeg ca 70 kilo. Følte at jeg hadde fått et nytt liv

Da jeg begynte å normalisere kosten igjen, kom det på igjen en 3-4 kilo, som sikkert var vann. De siste 2 årene har jeg ikke vært lavkarber i stor grad, og det har kommet på en 4-5 kilo til. Men alt i alt har jeg holdt vekta greit i 5 år. Nå jobber jeg for å komme inn i bunaden min, og ikke minst, holde vekta nede. Da må Fedon være løsningen for meg

Kan jeg få spørre om hva du gjorde feil med ketolyse i starten?

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat