Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-11, 20:20   #41
hope10
Seniormedlem

hope10 sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
hope10 er ny på veien

Sv: Kalorier pr dag

Jeg er en av de som fulgte kosten slavisk etter hva jeg skulle, jeg veide, spiste fett, skeiet ikke ut en eneste gang, på 1 mnd, å allikevel surret jeg like over og like under samme kiloet

Jeg brukte ikke engang søtning, smakte aldri noe jeg ikke skulle, hadde ikke erstatningsprodukter for mel osv, kun rene produkter etter boken, med fett. Jeg drikker ALDRI alkohol, har ikke gjort det de siste 4 årene, å jeg røyker ikke heller, om det har betydning..

Jeg la også ut dagsplaner her flere ganger for å høre hva jeg skulle endre å de var helt iorden, å allikevel gikk jeg ikke ned, MEN poenget mitt var at jeg jukset IKKE, å jeg lot ikke være å poste noe her for at det skulle se finere ut, jeg postet her for å få HJELP fra de mer erfarne, å da hjelper det ikke å legge ut noe som ikke stemmer for meg, da får jeg jo svar som jeg ikke kan bruke....

Eneste som jeg ikke gjorde nok av (kanskje) var å trene nok??? Men jeg er veldig aktiv, med 5 unger, pluss en avlastningjente, jeg har også en aktiv jobb og trente litt utenom det...

Så jeg syns ikke det er så kjekt å høre at folk tror jeg jukser da jeg strever meg VIRKELIG ihjel her for å få det til, å det hadde betydd såååå inderlig mye for meg å få det til.....

hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat