Tråd: Ang P-piller
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-07-05, 23:03   #2
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av CrizzBee

Er det lurt å gå på p-piller når man har pcos? Vil man få regelmessig mens om man går på p-piller å ha pcos.
Hva vil skje når man slutter på p-piller. Vil man få uregelmessig mens eller vil den bli regelmessig?

Det er vel greit med p-piller hvis det er veldig viktig med prevensjon, men ellers er jeg veldig i mot P-piller jeg da. Dessuten får du jo ikke mens når du går på p-piller - det er bare en kunstig blødning.

Umulig å vite hvordan akkurat DIN kropp oppfører seg når du slutter med p-piller - og jeg vet ikke hvordan det er å behandle PCOS og samtidig gå på p-piller evt.

Mange leger skriver ut p-piller til pasienter som sliter med mens-forstyrrelser pga. pcos - men da gjør man jo bare noe med symptomet.

Dette blir du jo ikke noe klokere av - men jeg måtte nå svare likevel jeg.

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat