Tråd: Kalorier
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-11, 09:45   #25
Snorkfroken76
Medlem

Snorkfroken76 sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oslo
Snorkfroken76 er på en erverdig vei

Sv: Kalorier

Ja, jeg syns også dette er moro! Har gått litt sport i å spise riktig! man har tatt meg et eller to glass vin i helgene, og har de to siste helgene tømt en pose bacongull. Skal prøve å ikke kose meg for mye denne uka for å se om jeg kan få enda bedre fyr på fettbålet. Spiste kylling med majones to måltider lørdag og trodde det var nok fett, men da jeg la det inn i vektklubben for å sjekke fant jeg ut at det bare ble 60-65% fett så da måtte jeg gasse på med pisket kremfløte (mmm..) for å få opp fettbalansen. Nevner det bare fordi kjøtt uten ekstra fett kan bli for mye protein om det er magert fett og det ikke blir stekt i smør/olje så jeg sjekker innimellom

Lurer på om jeg skal begynne telle gram i stedet for prosent, men har vært så enkelt med % iom at det kommer opp av seg selv i vektklubben.no (Grete Roede sin, gratis for oss som har gått på kurs en gang eller fem )

Jeg spiser forøvrig ikke før lunsjtider, kun kaffe med fløte på morgenen, og har en frisk gåtur til jobb så håper det hjelper på fettbålet mitt!

Skravle-skravle.. Blir så entusiastisk! Takk for fine dialoger her inne!

Mål til 17.mai!:
Snorkfroken76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman/LCHF Svar med sitat