Tråd: Easylife
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-11, 10:52   #118
Akori
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 6
Akori er ny på veien

Sv: Easylife - anbefales på det sterkeste

nå har ikke jeg lest gjennom alle inleggene her, men jeg har selv prøvd Easylife - og jeg strøk med glans... For det første syns jeg smaken var helt grusom, og for det andre så syns jeg det var skrekkelig å gå sulten nesten hele tiden. De sa det ville gi seg, men det gjorde det ikke. Jeg klarte 3 uker og 9 kg, men så var det stopp.
I dag anbefaler jeg alle å spise vanlig mat, og da helst lavkarbo for DET funker for meg - og det er som jeg sier til et par venninner som er pulvertilhengere: hva skal dere leve av resten av livet da?? Jo, det er mat. Vanlig god sunn mat. Alt annet er bare svada og det fører ingen vei.

Etter å ha vært gjennom cambridgekuren, easylife, nutrilett og andre rare dietter og ikke gått ned et gram (dvs: gått ned, men gått oppx5 det jeg har gått ned....) så er det en befrielse å si at etter 6 uker på lavkarbo har jeg gått ned 5 kg. Trodde aldri jeg skulle gå ned en kg mer i mitt liv, men jommen sa jeg smør. Mye smør hehe
Så mat er alltid det beste alternativet tror jeg.

__________________
It's this simple: When you give your body the right fuel it will function effectively.”
— Gary Smalley
Akori er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldemann Svar med sitat