Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-11, 13:40   #4
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Jeg har bestilt en av bøkene til Lindberg

Du kan spise en halv banan i nye og ne, men vil nok anbefale å holde deg unna de med mest sukker. Banan, mango, druer, noen melontyper. Hvis du skal spise noen så pass på å balansere dem godt f.eks med nøtter. Jeg spiser KUN banan før trening, innimellom.

Tyggis har jeg ikke sett noe om, så det går sikkert bra

Det vanskeligste blir sikkert å slutte å tenke så mye på karbohydrater og heller tenke på GI og GB. Karbohydrater har jo mye å si der, men Lindberg handler mer om å balansere måltidet med proteiner, fett og karbohydrater i skjønn harmoni

Jeg syntes det var veldig kjekt å begynne med å spise akkurat så mye grønnsaker jeg ville, når jeg gikk fra ketolyse til Fedon. Følte at jeg måtte begrense grønnsakene så ille på ketolyse, så det var liksom et ille fint sted å starte, for meg.