Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-11, 23:27   #13
Sol-Angelica
Medlem

Sol-Angelica sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Ei halvøy
Sol-Angelica er på en erverdig vei

Sv: Plutselig ut av ketose ...

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Tror det blir alt for mye stress med : er jeg i ketose eller ikke! Spiser du lite kh er du i ketose!Stress er ikke bra!

Føler det ikke slik jeg. Syns det er greit å føle litt kontroll med å sjekke med stix inni mellom. Jeg teller ikke karbohydrater, fett og proteiner, eller leser bøkene osv. Det blir for meg stressenede. Har vært treningsnarkoman der jeg trente min 5 dager i uka og telte hver en kcal jeg puttet i munnen, det var stress det. Fysiske resultatet var veldig bra men det psykiske var ikke så bra Så å stixe innimellom er null stress Men etter å ha vært i ketose i 8 uker å plutselig får null utslag uten å ha gjort noen forandringer, da måtte jeg spørre. Og nå vet jeg at jeg ikke skal stixe ved mens Å det går helt greit det også for jeg trenger liksom ikke sjekke hver dag men sånn innimellom bare, og behovet blir mindre for å sjekke nå ettersom jeg føler at jeg har kommet inn i en god rutine med kostholdet og vektnedgang

Sol-Angelica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I mål etter Ketolyse. Nå Lavkarbo. Svar med sitat