Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-11, 11:47   #6369
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Jeg drikker også veldig mye, men det skyldes ikke magnesium siden jeg ikke har unormalt mye vann i avføringen. Vi forbrenner mye fett og proteiner siden vi lever hovedsakelig på det, og dette krever mye vann.


Er jo litt rart at det først skulle gjøre seg gjeldene nå etter 1 1/2 år på lavkarbo. Jeg har alltid drukket mye vann/te og fortsatt med det da jeg begynte på lavkarbo. Dessuten brenner jeg ikke en tøddel fett, for jeg har stått stille i vekt/cm siden i fjorpåske.

Denne unormale tørsten (drikker glatt 5-6 liter vann/te til dagen uten å bli skikkelig utørst) begynte for bare en uke siden og jeg fant ut at det var samtidig med at jeg økte magnesiumdosen ganske kraftig. I går kveld tok jeg ikke Mg, var ganske tørst i dag tidlig men har stabilisert det nå. Er ikke så sinnsykt tørst som jeg har vært de siste dagene. Dette kan jo absolutt tyde på at Mg har vært synderen for min del.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose