Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter
[quote=megselv;1044141]startet 24.01.11 og var da 101.9 kg slik ser det ut nå
ons 02.02.11 96.7 kg---5.2 kg NED
ons 09.02.11 95.9 kg---0.8 kg NED
ons 16.02.11 96.7 kg---0.9 kg OPP
ons 23.02.11 94.5 kg---2.3 kg NED
ons 02.03.11 94.8 kg---0.3 kg OPP
ons 09.03.11
ons 16.03.11
ons 23.03.11
ons 30.03.11
ons 06.03.11
Ja, ja! Det er hvert fall 0.3 kg opp med samvittighet! Trener annenhver dag, men resturant besøket ble ett lite fiasko, selvom det ikke var med vilje og jeg ble absolutt lei meg.
Kopierer fra ett annet forum
Sitat:
Nå er jeg egentlig sikkelig lei meg
Var ute å spiste med familien i går, hadde forberedt dette. Har sendt mail frem og tilbake med restauranten og fått vite at jeg kan be om ekstra grønnsaker og ingen poteter, også fått klarsignal om at bearnaisesausen og peppersausen er greie sauser. De jeg lurte på da det er disse sausene jeg liker best. Bestemte meg for at jeg ville ha black & white og mamma fortalte at den var så god med bearnaisesaus og peppersaus i 2 små skåler. Jeg var i lykkerus. Så kom maten. Det var hvert fall ikke peppersaus, men noe rødt, jeg fikk meg ikke til å spørre heller, men mannen til mamma er kokk og tippet på rødvinssaus med solbær. Jeg prøvde virkelig å ikke spise den sausen, men den var klint utover hele og alle grønnsakene lå i den. Fikk meg ikke til å gjøre noe med det, mange av disse rundt bordet er familie jeg sjeldent ser, så bare spiste. Dødssulten var jeg og etter å ikke spist noe hele dagen for å spare på karber. Spiste en salat kl 11 også var maten kl 19.. Stixen dagen etter var ikke rosa.
Bare så det var sagt så de potene utrolig gode ut, for ikke snakke om den deilig gulrotkaka alle fikk servert etterpå, stoooor med mange cm med glasur som bare rant utover. Ingenting spiste jeg /QUOTE]
Såh, får håper en flott nedgang neste onsdag 
Så utrolig skuffende restaurantbesøk da.
Tror jeg hadde klaget og bedt om ny mat jeg altså men nå er jeg en sta bergenser jeg så 

Jeg er vel ikke overvektig- bare underhøy
|