Medlem
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Råholt
Alder: 40
|
Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter
Opprinnelig lagt inn av Mari :D, her.
Denne uka har gått veldig fint for mitt vedkommende, men jeg tror jeg holder på å bli sprø av kvalmen, svimmelheten og hodebankingen. Motivasjonen blir på en måte trekt litt i feil rettning. Er det flere som sliter med dette? Vet at de fleste opplever det samme og jeg har lest at det er helt vanlig, men hvordan holder dere motivasjonen oppe til å fortsette?
Nå er det helg, så for holde ut til mandag som er min veiedag..
God Helg 
Håper det har gitt seg, det der er ikke godt. Pøs på meg vann 
Opprinnelig lagt inn av Fero, her.
Har veiedag i morgen, men i dag sprakk jeg så det satt! En hel calzone fra en italiensk restaurant ble fortært på rekordtid. Det ble med den, og det er den eneste høykarbosprekken siden jeg begynte (har røket på en bacongull/atkinssjokkis og kremfløtesmell nå og da), så alt i alt er det ok. Jeg hadde null dårlig samvittighet, og nøt den for det den var verdt. For det blir lenge til neste gang!!
Åh elsker calzone *drømmer*
Opprinnelig lagt inn av hope10, her.
03.01 - 91 kg ( oppstart ketolyse )
10.01 - 87,9 kg, ( -3,1 kg.1 uke )
17.01 - 88,3 kg, ( +0,4 kg, 2 uke)
24.01 - 86,9 kg, ( -1,4 kg, 3 uke )
31.01 - 87,0 kg ( + 0,1 kg, 4 uke )
07.02 - 88,2 kg ( + 1,2 kg, 5 uke)
14.02 - 84,6 kg ( - 3,6 kg, 6 uke,1 uke pulver)
21.02 - 82,8 kg ( -1,8 kg, 7 uke, 2 uke pulver)
28.02 - 82,4 kg (-0,4 kg siden fredag når jeg begynte å spise igjen , 3 dager )
Super fornøyd med en nedgang på 0,4 kg siden fredag, jeg var skråsikker på at jeg kom til å gå på meg mye i overgangen mellom mat og pulver, så dette er jeg veldig fornøyd med 
Grættis! Så bra.
Opprinnelig lagt inn av Shadow, her.
Veiedag, ned 0,5 kg siste uka. Hadde håpet på litt mer, men men...
Gratulerer! Ned er ned 
Opprinnelig lagt inn av Mekkal, her.
Mandag, og var veldig spent på hva vekta sa i morges. Jeg har vært full av influensa i ei uke, og er enda ikke frisk. Så jeg har vært lenket til sofaen, og har ikke fått trent eller rørt meg i det hele tatt. I tillegg har jeg hatt mine to gutter på helgebesøk, og vi har spist og drukket mye godt. Alt innenfor dietten, men jeg var allikevel litt spent.
Når vekta så viser at jeg har gått ned 1 kilo siden forrige mandag blir jeg bare enda mer imponert over hvor effektiv denne dietten er. Men selv om jeg har spist mye godt, har jeg prøvd å begrense mengden, og også holdt meg til faste tider. Jeg har drukket et par liter Coca-Cola Zero i helga, og på fredag ble det faktisk et par små glass rødvin, så litt overtredelser har det vært.
Er bare veldig glad for at jeg ikke har gått opp i løpet av ei uke der jeg ikke har fått gjort noen ting. 
Så bra, Mekkal. God bedring og håper formen er stigende.
Opprinnelig lagt inn av Val, her.
Jeg har jo gått opp 3 kilo siden jeg begynte, og da ble jeg så umotivert at jeg hadde 3 dager med høykarbo. Da mistet jeg 5 cm rundt livet...veldig rart altså. Men nå har jeg gått tilbake til lavkarbo så håper det går nedover nå, ikke oppover Skal veie meg på onsdag tror jeg. Så det blir jo spennende...
Usj altså, håper virkelig det løsner kjapt, jeg hadde blirr demotivert til 1000 og synes du er kanonflink som fortsetter.