Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-11, 15:56   #4
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Forvirret av prøveresultater

Det er to d-vitaminer som er tatt; 25-OH-vitamin D som ligger på 94 nmol/l mot normalt 37-131, og 1,25 (OH) 2-vitamin D på 169 pmol/l mot normalt 39/193. Det ser jo ut til å være normalt. Kun ionisert kalsium som er målt.

Jeg klarte ikke helt å forstå alt som sto i linken, annet enn at det ikke henger helt på grep ettersom jeg har HØYT SHBG, når det er lavt nivå som knyttes mot lavt stoffskifte og pcos ...! Og i tillegg er jo testosteronet mitt normalt nå (1,8 nmol, normalen ligger på under 3).
Oioi. Ting går som sirup i hjernen min om dagen. Har jo sånne perioder nå og da, men jeg river meg litt i håret av det!

Men, jeg skal til spesialisten min neste uke, så jeg får vel også høre mer med henne da. Jeg er drittlei av dette, i alle fall!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat