Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-11, 21:26   #22
Husmor27
Medlem

Husmor27 sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Buskerud
Husmor27 er på en erverdig vei

Sv: Noen som vil ta en titt på min meny?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Kun i perioder. Dette for å være sikker på at jeg spiser korrekt, dvs nok protein og nok fett Karbo spiser jeg lite av og har talt så lenge at det går greit nå, men i starten talte jeg alt i flere uker

Det viktigste å få avklart er at du/dere forstår prinsippet og det ser jeg dere gjør Det er også kjempefint at dere ikke stresser i starten - dere har mer enn nok tid å ta av Dessuten trenger ikke abstinensene bli så ille i starten.

Som alternativ er jeg og sambo (som IKKE spiser lavkarbo) blitt veldig glad i blomkålsalat istedet for potetsalat. Lettkokt blomkålbuketter (2 min og så i kaldvann) i majo/creme fraicheblanding med friske urter og selvvalgt snadder! Perfekt til grillmat feks

Å det hørtes nydelig ut.. Gleder meg til grill sesongen - er jo mye godt kjøtt man kan spise + salat til og da en blomkål salat og så er grillsesongen sikret!
Ja det er mye å sette seg inn i & gleder meg som en unge til å få startpakken i posten. Så kan vi bli enda klokere. I mens skal jeg suge til meg alle råd som jeg får/kommer over her inne.

Også er det jo kun oss voksne i huset som går på denne kuren. Ungene har selvsagt vanlig kosthold.