Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-11, 22:17   #8
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Forvirret av prøveresultater

Dette må jeg lese igjen i morgen, for i dag er jeg veldig veldig sliten i hue. Men tusen takk for at du tok deg tid, KarMa40! Det setter jeg innmari pris på!
Jeg leste litt på kostdoktorn.se om d-vitamin nå, og ser at i Sverige så ligger jeg så vidt innenfor "lättare brist". Jeg tar i grunn lite med tilskudd … (Les: Kun magnesium i perioder).
Det kan kanskje også hjelpe på regnskapet at jeg pr i dag er mer eller mindre normalvektig, og hadde effekt på vekttap vha metformin (har gått ned rundt elleve tolv kilo etter oppstart). Jeg har også en ganske "mandig" kroppsbygning, dvs, smale hofter, noe udefinert midje og med litt ekstre bredde på brystkorg og skuldre, så jaeee, jeg vet ikke om det har noen sammenheng. Men, ja. Jeg er nok uansett i utgangspunktet en pcos- og insulinresistens-felle.
Men for i dag, fortsatt forvirret. Tar et dypere dykk i materien i morgen, mens jeg venter på at legen min kommer hjem fra ferie, og ikke minst til jeg drar til Drammen neste torsdag.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat