Sv: Best of greens
Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.
Sorry - jeg tenkte feil her. Det er jo Purely Greens jeg har ... Men det er vel ikke så stor forskjell, bare et annet merke.
Misslinda, jeg tror nok man bør følge opp med et sunt kosthold (= mye grønt) for å holde på resultatene, ja . Grunnen til vekttapet er vel stort sett at man detoxer og gjør kroppen mer basisk, så spiser man den samme usunne maten vil jo kroppen legge på seg igjen for å kapsle inn giftstoffene.
Ellers er det vel litt valgfritt om man vil spise det en periode eller gjennom livet. Det er jo næring, grønnsaker i pulverform.
Men du spiser jo etter Kjernesunt-prinsippene, gjør du ikke? Da vil jeg tro dette passer godt inn, og kan hjelpe deg ned i vekt 
Ja, jeg vil tro at en må holde seg til ett sunt kosthold etterpå for at det skal virke, men tror det er verdt ett forsøk, for jeg går jo ikke ned.. Hehe..
Hvordan smaker det da?? Går det kanskje an å kjøpe det billigere fra utlandet? Litt fattig i disse måneder
Jeg spiser kjernesunt ja, så skal nok klare å holde på vekten, tenkte på venninnen til TS som ikke spiser sunt jeg da