Tråd: Cesar Millan
Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-11, 13:20   #14
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Cesar Millan

Vet han er omstridt, men jeg faller i staver når den mannen er på tv, han har et helt eget lag både med mennesker og dyr! Han er veldig bevisst på hvor viktig trim og klare grenser er for hundene og det er jeg så hjertens enig i! Vokste selv opp med en herlig collie, hannhund, han fikk 3-5 turer hver dag og var en lykkelig hund, med en herlig personlighet. Han ble oppdratt med klare grenser og trygge,bestemte og kjærlige ledere(oss)Tenk jeg får tårer i øynene av å tenke på godgutten vår enda, det er jo så mye som ca 14 år siden han døde. Min far nektet å kjøpe ny hund etterpå, en ny Charliegutt fikk han aldri igjen uansett, så siden har det ikke vært hund hjemme hos dem.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat