Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-11, 14:00   #15
Nicpins
Seniormedlem

Nicpins sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 55
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Hvis dette er sant, hvorfor vet ikke legen min det?

Som i alle sammenhenger i livet: "Qui bono?" Altså: follow the money, HVEM tjener på dette?

Legemiddelselskapene tjener på at legene skriver ut et visst merke kolesterolsenkende medisin, legene får reiser, seminarer og middager på fine hoteller.

Ingen tjener på at pasienten blir frisk bare ved å spise ren mat. Hvorfor er dette så vanskelig å forstå for enkelte? Den som er mest troverdig er vel den som ikke har noe å tjene på det? Jeg har også flere bekjente som lider av en sånn blind, naiv autoritetstro...kjenner jeg blir helt matt jeg.

Og ja...flere som tror at jeg er helt skrudd i huet fordi jeg bare spiser mat som jeg har laget selv, fra grunnen av. Hvorfor er dette så unormalt? Har folk INGEN historiske perspektiver OVERHODE??? Min mor lagde også all maten fra grunnen av, av rene råvarer, og jeg ER bare 40 år gammel, altså. Jeg kan faktisk HUSKE da den første frossenpizzaen kom på markedet i Norge... (Sorry for ranting, my issues...)

Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat