Ketolyse startpakke
Er det noen som kan fortelle meg hvorfor man egentlig trenger ketolyse-startpakka for å lykkes? Ser det er flere her inne som sterkt anbefaler denne pakka, og flere som også sier at de ikke har kommet i gang uten denne pakka.
Jeg går til vanlig på ekstra magnesium (pga migrene og stresshuepine) og sink-tabletter , krom tar jeg innimellom, men ikke hver dag. I følge diett.no sin dagbok, så ligger selen-inntaket mitt godt innenfor daglig anbefalte dose uten at jeg tar tilskudd. Utenom boka og sticksene, trenger jeg egentlig denne pakka da?
Hvorfor jeg spør er fordi jeg er helt ny her, har lest endel, men føler meg overhode ikke stødig.
Jeg la om kosten totalt på tirsdag (1.3.11), og har klart å holde daglig inntak av karber på mellom 15 og 20g uten videre problemer. Prosentmessig mellom 4% og 6%. Fikk riktignok sjokk da jeg gikk på vekta i dag morges og så at jeg har gått ned 1 kg allerede...
Det å legge om har egentlig vært null stress. Jeg har ikke sukkerabstinnenser (noe jeg trodde jeg skulle få) og føler ikke jeg har noen voldsomme bivirkninger egentlig, ikke annet enn at hodepinene jeg har gått med i ei uke slapp ila tirsdag kveld, og at jeg blir litt fortere sliten enn ellers. Ikke orka å trene denne uka, men har gått mellom 20min og 40min tur med bikkja hver dag uten problemer + gått til og fra skolen (2x20min) så jeg er absolutt ikke stressa for det.
Gjør jeg noe feil siden jeg ikke har noen voldsomme bivirkniner av å legge om? Eller har bare kroppen min klart omlegginga utrolig bra? Hmm...ikke godt å si...regner med jeg ikke har gått lenge nok til at sticksene vil gi noe utslag enda uansett...
|