Tråd: Cesar Millan
Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-11, 22:21   #85
Bøtt
Seniormedlem

Bøtt sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Cesar Millan

Opprinnelig lagt inn av aatinka, her.

Du må jo synes hva du vil, men jeg kan forsikre deg om at jeg behandler hunder som hunder og ikke som babyer eller barn eller mennesker. Noen ganger prøver jeg å forklare ting med å sammenligne selv om det er en forenkling.

Jeg kan også dulte til hunden min for å leke eller for å få oppmerksomheten. Det er ikke det jeg ser når jeg ser programmet til Cæsar Millan. Jeg har kanskje sett en annen serie enn dere? For jeg har sett hunder henge i mange sekunder i halsbåndet til den ble slapp. Jeg har sett hunder legges på rygg mens du ser det hvite i øynene deres og at de peser - tydelige tegn på frykt.

Hva mener norske (og engelske) hundetrenere om Cæsar Millan?

Jeg syns at dere som liker Cæsar Millan og hans metoder (inkludert Nordenstam og andre lignende treningsmetoder) er lite oppdatert i forhold til hundetrening i 2011 (eller 2000 for den del). Det er ikke så vanskelig å finne ny viten om hund og hundetrening i disse internettider - gå inn på www.canis.no som også har et flott forum eller www.hundifokus.no

Her er en hund som helt tydelig er trent positivt. DEN gleden får man ikke med negativ forsterkning!

Er du hundetrener eller jobber med dyr?

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat