Sv: Cesar Millan
Opprinnelig lagt inn av aatinka, her.
Jeg kan love deg at jeg ikke er "nyfrelst" eller mener hunder er porselensdukker - hvor har jeg antydet noe sånt? Eller at et knips eller dult traumatiserer langt forbi redning? Nå syns jeg du tillegger oss som ikke liker Cæsar Millan og hans metoder veldig merkelige meninger. Jeg har aldri ment noe i nærheten av det du sier her!
Nå vet ikke jeg hva en rødsonehund er, men antar det er en av de aggressive hundene som han "redder". Jeg ville ihvertfall ikke hengt den til den gir opp eller legge den i bakken slik Cæsar Millan gjør. Hva som burde vært gjort med den enkelte hunden kan jeg ikke si noe om, da måtte jeg vite mer om hunden enn det som kommer frem i klippet.
Dere legger ut om slag, spark, pigg (noe CM ikke akkurat har enerett på), strømming (som definitivt foregår her i landet også!) mishandling, traumatisering og passivisering, livredde hunder osv osv, alt utført av CM. DET er greit?
Og du kunne selvsagt ha fikset hundene som går under rødsonehund? Kanskje vi skal tipse TVN, hadde vært artig om "dere" kunne gi CM litt konkurranse i PRAKSIS og ikke bare TEORI