Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-11, 22:46   #449
kthnk
Medlem

Medlem siden: Feb 2011
kthnk er ny på veien

Treg og vanskelig start

Etter nesten to uker med ketolyse (ketose fra dag 2) føler jeg meg egentlig ikke verken veldig opplagt eller i bedre humør el noe av alt det som nevnes her. Er trøtt fremdeles, har ikke veldig mye energi, har problemer med konsentrasjonen, oppblåst mage og er aldri sulten. De første dagene var alt topp, men jeg tror det like gjerne kan ha vært psyken og kanskje skyldtes at jeg var igang med noe jeg hadde høye forhåpninger til...
Har spist rett hele tiden, ligger på ca 13 karbs pr dag (mest for å ha noe "å gå på", da jeg ikke veier alle grønnsakene), ingen utskeielser, men har brukt litt søtning (lightbrus). Et problem er at jeg aldri er sulten. Spiser som regel fordi jeg bør spise, og har grønnsaker/salat til minst to måltider pr dag. Drikker ca 2 liter, skal prøve å øke det litt. Har ikke trent mye, mye pga ekstrem slapphet i kroppen som jeg antar kommer pga ketose, men gått ca 30 min spasertur el mer. Målte eller veide meg ikke vstart el den første uka, men merket på klær at jeg ble mindre. Veide meg etter 10 dager og har veid meg i dag (13 dager), og står på det samme (-100g). Er også full/oppblåst i magen og føler at huden og håret er dårligere enn før. Er det en slags "renselses-prosess" kroppen må gjennom før den har funnet seg til rette med ketose? Hvor lang tid pleier sånt å ta? Jeg vil gjerne oppleve den gode følelsen alle snakker om, og å begynne å se vekten gå nedover

kthnk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (max 20) Svar med sitat