Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-11, 22:52   #39
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Forvirret av prøveresultater

Ja, det er mange eksempler på det der. F.eks har jo c-peptiden blitt justert for ca ti år siden, basert på snitt fra hjertesyke menn fra vestlandet, eller noe tilsvarende. Ikke så relevant for meg, akkurat, og hadde 2006 vært før 2001 hadde jeg den gang ikke fått insulinresistensdiagnosen, men fått konstatert diabetes 2. Ikke minst hadde jeg fått hypothyerosediagnosen for fire og et halvt år siden, hadde jeg vært bosatt i Tyskland. Etc.

Mens jeg først sitter her og skriver. Kan stor dose magnsium føre til at man samler vann? Jeg har googlet og googlet, men finner ingen sammenheng. Lurer nemlig på om det var etter jeg begynte å ta en større dose magnesium (en stund 1200 mg, nå 600, først og fremst for å sove bedre) at fingrene mine igjen begynte å hovne opp på kveldstid, og jeg våkner minst en gang i løpet av natta for å tisse en innsjø.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat