Tråd: Utskeielser?
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-11, 08:37   #1
mcmurphy
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2011
mcmurphy er ny på veien

Utskeielser?

Hei. Utrolig fint forum dette her. Jeg har fått mange gode tips og råd her den siste tiden. Begynte på ketolyse 3 januar, og har nå gått ned 10 kg. Utrolig fornøyd og kosten går overraskende bra!!

Hadde en tre ukersperiode hvor jeg sto stille, og til og med gikk litt opp på vekta, men nå er den på full fart ned igjen. Er ikke så nøye med under 20 g kh lengere. Kan være opp mot 40g, men ketolysen er der og vekta daler..

Mitt spørsmål er som følger. I helgen skal jeg på besøk til noen venner.. Har ikke snakket med de på en stund, så de vet ikke at jeg går på noen kur og de har nok "vanlig" sunn mat. Har vel egentlig veldig lyst til å gi litt f.. og ikke tenke så mye på hva jeg evt spiser av karber. (dog kommer jeg nok til å ha det i bakhode, så alt blir nok med måte)

Hvis jeg f.eks tar 2 vanlige brødskiver til frokost (pleide 4 i gamledager), tre-fire vanlige pølser med 1-2 lomper til lunsj, og en eller annen vanlig middag, evt resturant i tre dager og sikkert ett par vanlige øl og rødvin som kanskje har mye sukker. Hvor mye har jeg "ødelagt" for kuren min hvis jeg er back to normal på mandag? Bør jeg regne med å gå opp, isåfall hvor mye, eller bare stå litt stille til jeg kommer i ketose igjen?

mcmurphy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat