Tråd: Utskeielser?
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-11, 10:39   #8
Tutta87
Medlem

Tutta87 sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Tutta87 er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: Utskeielser?

Som andre skriver så er det veldig fra person til person og jeg er langt fra ekspert på dette. Begynte på ketolyse 3.januar i pr jeg også

MEN det jeg har erfart nå nylig da er:
Jeg hadde en planlagt sprekk i helga ifht en troika sjokolade og litt alkohol (sex on the beach drinker) på lørdag og jeg veide slik: Lørdag morgen 92,1kg. Søndag morgen 93,9kg og Mandag 94,1kg. Så sprekken min hang i noen dager.

Så på mandag ettermiddag ble jeg akutt lagt inn på sykehuset med babyen min og der har de jo bare brød mat... Så tenkte for meg selv at nå er alt jeg har jobbet for borte og jeg fyker opp i vekt.
Så da ble det brød mat mandag kveld, tirsdag morgen og lunsj. Vi kom hjem på tirsdag, så da jeg skulle veie meg på onsdag var jeg sikker på at jeg hadde gått opp enda mer fra mandagen. MEN til min STORE overraskelse så vide jeg da 92,7kg. Ned 1,4kg etter å ha spist en del brød lissom. Skjønner ingenting jeg. Så mye for regler og rammer. Og i dag som er min veie dag så veier jeg 92,2kg. Altså ned 0,5kg til fra onsdag.

Men nå skal det også sies at jeg veier nå det samme som forje fredag så har tatt meg en uke å rette opp feilen. Men min store "feil" ble jo utløst av sjokolade og alkohol da. Eller juicen i drinken. Så om du ikke skal drikke så kan det jo hende det går bra. Jeg begynte jo med ketogen mat med en gang jeg kom hjem på tirsdag og hadde i går litt ketose åden og dn er enda værre i dag. Jeg driver ikke å stix'er så er ikke sikker på om jeg er i ketose, men ånden er absolutt der :P

Men det er forskjell fra person til person, så må nesten prøve deg frem. Og går du opp en kilo så vet du det til neste gang Og du har jo hatt en super nedgang da. Værre med oss som enda ikke har gått ned mer enn 5-7kg.

Tutta87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Glutenfri LCHF :) Svar med sitat