Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-11, 14:40   #36
monstermarihone
Medlem

monstermarihone sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: oslo
monstermarihone er på en erverdig vei

Sv: Marsskravletråden til 30+

Jeg tror jammen meg jeg skal lage noen mål for mars. Februar har vært ganske tung i forhold til mat med masse utskeielser og tull, men har også følt meg tynnere og finere enn på mange år, og fått masse komplementer og fått høre at jeg har blitt mye tynnere. Men hvis jeg setter meg noen konkrete mål så blir det kanskje lettere.

Mål for mars:
- Komme ned til 85 kilo
- Trene to ganger i uken, heller korte treningsøkter til å begynne med, men bare komme i gang
- Sove åtte timer hver natt
- Planlegge lunsjer og middager bedre slik at jeg kan spise mer god mat og mindre kjedelig mat
- begrense utskeielser til to per uke. (Og med utskeielser mener jeg pizza / sushi / brød eller andre ikke-lavkarboting i små doser. For hvis jeg sier at jeg ikke får skeie ut i det hele tatt kommer jeg til å fortsette som nå, og det er ikke så bra)
- Ikke spontanshoppe klær bare fordi de passer i en mindre størrelse enn før. Jeg har nok klær, og de kommer til å bli for store. Ikke bare forhåpentligvis, men helt sikkert, for jeg skal videre ned i vekt.

Hvis jeg klarer dette skal jeg få lov til å belønne meg selv med noe fint som jeg har lyst på. Kanskje en tur til frisøren med striping og klipping. Eller manikyr eller fotpleie. Eller begge deler / alle tre, alt etter hva lommeboken tillater etter nytt leilighetskjøp...

monstermarihone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat