Sv: Velkommen til spørsmål & svar
Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.
Veldig lite fett er det da ikke. Du har valgt fete matvarer som egg og kjøttdeig. Jeg synes det det er godt gjort jeg med tanke på hvor lite vant med fett du trolig var fra før. Ikke stress det. Følg kroppens signaler. Det er den du skal fore, ikke psyken.Og man kan ikke forvente at noen skal kunne gå rett fra fettfri kost til svært fettrik kost på en dag. Stakkars kropp. Om du spør Torkil kan jeg vedde på at han heller ikke spiser 85% av energien fra fett!! Han mener dog du skal spise grønnsaker bare for å fylle opp karbokvoten din. Noe jeg har respekt for.
Noen er veldig sulten i begynnelsen av dette kostholdet, noen det motsatte. Dette kan forandre seg. Om vi bare kunne stole på kroppen.
Ja jeg bør vel bare se det litt an og gjøre så best jeg kan 
Sukk, det er vanskelig det her!!
Skulle ønske man bare kunne leie inn en ketolyse/lavkarbo-ekspert som fulgte meg hele dagen, sa hva jeg skulle spise, når jeg skulle spise, laget maten til meg og målte og veide når det trengtes.... Anyone!???!?!? 
Et fredagshjertesukk fra meg. To uker er gått om tre dager, og jeg tror ikke at jeg har gått ned noe særlig i det hele tatt. 100 gram i dag, men det etter at det var opp 300g i går...