Sv: Til alle de som sliter med å finne en diagnose på seg selv :)
Opprinnelig lagt inn av bigmum, her.
Hehe, skal faktisk si at jeg er overrasket over å få såpass kritiske tilbakemeldinger på innlegget mitt, som bare var ment som en opplysning for dem som var interessert Det er så mange her inne som opplever mistro rundt lavkarbolivsstilen sin, så hadde faktisk trodd på litt flere åpne sinn 
Når det gjelder blindtester, hver gang min mor kommer på besøk så kjenner hun med EN gang om jeg har husket å slå av det trådløse nettverket før hun kommer, hun har aldri tatt feil. Og jeg kan jo SE på henne at hun blir sliten av å se på TV, kjøre bil etc.
Jeg kommer ikke til å si så mye mer om denne saken, den er som sagt ment til opplysning, så får alle mene hva de vil 
Det prikker i ansiktet mitt når jeg sitter for lenge ved en pc.. Ubehagelig. 
Dessute, i det første KOS står det om jording. Har ikke lest det så nøye ennå, men det er mange som sover bedre, er mindre stive i kroppen etter natta og som er i generellt bedre form etter at de jordet senga. Ikke vet jeg hvordan man gjør det, men jeg erindrer fra gammelt av så var det snakk om å ha kobber under senga for å slippe jordstråling. Det funket det også! Står kanskje noe HER?