Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-11, 17:41   #19
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Til alle de som sliter med å finne en diagnose på seg selv :)

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Artikkelen var SVÆRT grundig - og som du vet - som elektroingeniør - dette har jeg faktisk tro på. Grunderen startet med et jordspyd og kabel inn gjennom soveromsvinduet hehe... gi oss oppdatering - dette kunne jeg tenkt meg å prøve selv også men må avvente litt penger inn først...

Skal bestille fotgreiene i morgen.. Når jeg forhåpentligvis finner lommeboken.

Jeg var skikkelig jordet en gang.. Eksen sendte meg inn i jordkjelleren med ei lampe koblet til en uteskjøteledning. (Vi hadde ikke lommelykt) Jeg skulle stenge stoppekranen. Så der stod jeg med stoppekranen i den ene hånden, lampe tilkoblet strøm i den andre, føttene godt plantet i masse vann, men heldigvis gummistøvler! Det eksen IKKE fortalte var at skjøteledningen hadde skader. Men jeg merket det. Jeg mente jeg kunne såpass mye om strøm at HVIS ledningen var tett nok så skulle dette gå greit, de har jo for søren sjøkabler! Og uteledninger skal jo tåle endel vann. Jeg ble litt grillet, for å si det sånn...