Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-11, 11:15   #9
Snis83
Medlem
 
Snis83 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Haugalandet
Alder: 40
Innlegg: 90
Snis83 er på en erverdig vei

Sv: Hei hei! Gammel prøver på nytt kosthold! Flere prøvere her, eller bare gravide?

Ja, her var en tråd jeg hadde glemt ut :P Whooops!

Jeg har nå funnet meg til rette med vanlig LCHF-filosofi. Det enkle funker best for meg. Er nå på 83 kg, og tenker jeg vil under 75 til sommeren. Har det ikke travelt i det hele tatt, med tanke på vekta, egentlig. Den kommer..eller går når den går. :P

4 1/2 år er leeenge, DrømmerOMbaby!! :-| Og veldig trist at du har måttet oppleve to aborter Hva har dere prøvd av legebehandling, kosttilskudd og evt. alternative behandlinger, om jeg får spørre??
Og velkommen inn i lavkarboverden!! Når man kommer inn i det, blir det enklere og bedre middager enn du er vant til! Kjempegøy! Og kjempegodt!

Har holdt på i fire uker nå, og kroppen føles myyye bedre!! Hvor mye det påvirker fruktbarheten, får vel bare tiden vise. Hehe. Har også tatt vitex en måned nå, i håp om at det skal stabilisere alt...litt klur har det blitt, men.. Kan jo være kostholdsendringene også.

Jeg er så mentalt klar for å bli mamma, som man kan bli tror jeg. Men det er vel kanskje derfor jeg slapper av også, nå. Hehe. Det blir som med vektnedgang.. Den kommer når den kommer

...tror jeg hadde eggløsning i går, kanskje..men ble ikke mange aksjene i lagt, så..ingen forhåpninger her i gården, nei! Men da kan jeg fortsette på lavkarboen som jeg ønsker selv, enda litt lengre, uten å måtte tenke på evt. tilpasninger p.g.a. en i magen..og sloss mot gravidlyster som ikke kan rasjonaliseres...hehe.

Håper på lavkarbobaby i magen før året er omme, i hvertfall!!

__________________
Mitt nye liv på LCHF

Ta vare på de små øyeblikkene i livet. Det er de som får oss til å kjempe videre.

Snis83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nybegynner-LCHF Svar med sitat